Wednesday 4 February 2015

SPECIAL KARIPAP+CHEWNGLOW KAK OZLYN NAK BAGI KEPADA PEMINAT



Kak ozlyn kite post lg.. 😆😆😆 Jom order #CHEWNGLOWRM160smRM170ss60biji
 Drpd sy.. hbngi sy #01125589499
 #FreeCODareaKldanSelangor
 #freepostage1Malaysia  #FreeGift 
#Repost @jozlynnhanania
・・・
Rezeki siapa kah @chewnglowofficial
N karipap sardin hasil airtangan saya. Saja nak share selain karipap saya yg rasa tak seberapa ni, saya nak kongsi cara penjagaan kulit saya yg kusam selama ni dah jadi sekata..... maklumlah dulu aku shooting tengah panas skrg anak berderet duduk umah tapi bila duduk umah tengok muka sendiri x selera pulak... nasib baiklah ada #chewnglow hebatnya #chewnglow bukan saja boleh dimakan oleh org perempuan...... org lelaki, bdk bdk yg boleh mengunyah malah ibu yg mengandung pun boleh makan..... so kita nantikan rezeki siapa #familyhanania

No comments:

Post a Comment