Wednesday 4 February 2015

ozlyn hanania bertemu peminat DIBAWA bersama special karipap & CHEWNGLOW!!


Haaa..kak ozlyn post lg.. #CHEWNGLOWRM160smRM170ss60biji jom dapatkan drpd sy #01125589499
.. terbukti cntik berseri mcm kak ozlyn 😘😘😘
#FreeCODareaKldanSelangor
 #freepostage1Malaysia . . .
#Repost @jozlynnhanania
・・・
Pepagi nih x tau nk buat hape.. mata mcm ada gam.. tp teringat lak kt org yg bertuah dpt rasa karipap kita yg x seberapa aritu plus @chewnglowofficial πŸ˜† so.Ni la wajah keluarga @bbeelynlove yg seronok sgt dpt karipap tuh.. dgr cite dok berebut laki bini... hamboiiii... πŸ˜ƒ.. comel anak dia kan.. ok abaikan rambut aku tuh.. angin kuat.. pastu muka comot.. maklom la aritu aku dh mcm keje membajak sawah.. byk naw2 urusan.. tp xpe.. walaupon sejak akhir2 nih aku slalu duk bwh matahari terik atas urusan kerja smp terbakor kulit muka aku.. ttp aku x heran... sb #chewnglow ada.. lepas nih makan 4 biji sehari trus glowing balik... ouch!!! Hahahha feeling sikit... (ckp la korg nak muntahπŸ˜„πŸ˜„πŸ˜πŸ˜›πŸ˜œπŸ˜œ) korg xyah nk menong bagai... makan #chewnglow pastu leh kuar umah xyah calit makeup..

No comments:

Post a Comment